Jobbar och bloggar

Dags att skaka liv i bloggen igen! Efter tre veckor är jag tillbaka hemma i Skåne, framför datorn igen. I dag har jag jobbat min första dag på nya jobbet.
Jag är lycklig över bra jobbarkompisar och trevligt ställe. Men trots det trött av alla intryck. Jag ska börja använda en massa arbetsterapeutiska instrument som jag inte har rört på flera år. Jag vet att det sitter någonstans där i ryggmärgen, men det blir lite uppförsbacke innan jag är uppe på banan igen.
Inom parentes ler jag lite åt alla liknelser. Jag brukar inte använda så många sådana. Skaka liv, sitter i ryggmärgen, uppförsbacke och uppe på banan. Härligt, ovanligt.
Dessutom håller jag på att avsluta två artiklar. Den ena gav frågor om namnpublicering. Intressanta diskussioner som fortfarande inte har nått sitt slut. Jag är också glad över att ha avslutat fyra artiklar med textredigering.
Nu ska jag bara avsluta dagen med lite mat innan det är dags att krypa ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0