Pepparkakshus med marijuana

För första gången i mitt liv har jag gjort ett pepparkakshus utan mina föräldrar. Alltså för första gången som vuxen. Bomullssnön ligger vit runt knuten och florsockersnön har lagt sina vita flingor över taknocken.
Själv var jag traditionell och tryckte dit så mycket glasyr och non-stop som möjligt. Min man däremot lyckades få dit flammande eld ur fönstren, en gigantisk marijuanaplanta på taket och en psykedelisk blomma istället för dörr. Tomtenissarna som springer omkring i bomullssnön sneglar nyfiket upp på taket.
Advent är äntligen här!

Kommentarer
Postat av: lennart forsell

Schysst med lite nytt utseende på julbyggena

2009-11-29 @ 21:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0