Tack för din historia

Idag är jag glad över alla fantastiska människor jag möter. Förutom att jag möter härliga människor varje dag på Resursteamet, så har jag också börjat arbeta som frilansjournalist.
Jag får skriva en massa intressanta artiklar om människor som alla har en historia att berätta. Som journalist kan man ställa alla möjliga frågor. Och otroligt nog så får man nästan alltid bra svar.
Jag är tacksam och ödmjuk inför att människor bjuder på sina livs historier. Människor som jag inte ens känner. Jag bockar och bugar!

Kommentarer
Postat av: Karin Porley von Bergen

Jag vill jätte gärna läsa nâgon av dessa artiklar! Kan du skicka?

Kram,

k

2009-11-22 @ 12:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0