Att jobba är som att cykla igen

Idag har jag arbetat på mitt gamla jobb. Det var som att komma hem! Det var mer än ett år sedan jag slutade för att studera till journalist. Det var en massa nya människor och andra lokaler och nya rutiner. Ändå var det så lätt att känna igen sig.
Ibland brukar man säga att det sitter i väggarna. Ofta i negativ bemärkelse. Kanske sitter den goda stämningen i väggarna på Resursteamet, men jag vet inte. Kanske det helt enkelt är en massa människor som jobbar för att det ska vara en helt fantastisk arbetsplats.
Oavsett så känns det toppen att vara tillbaka även om det bara blir i några veckor. Om du är nyfiken på mitt jobb så läs mer på www.resursteamet.se

Kommentarer
Postat av: Krinulinus

Hej Karin,

Vilken tankeväckande blogg du har skapat - jag vill återvända hit ofta! Vet att du är på jobbet - om du har vägarna förbi rummet där Malin står o jobbar på SE så får du gärna knacka på - för ofta finns jag med där på Skype. Då kan vi säga hej trots att jag inte är där fysiskt på jobbet. Du är så varmt välkommen till RT igen. stor kram Krinulinus C

2009-10-27 @ 21:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0